Rat Forum banner

1 - 20 of 43 Posts

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #1
Though I doubt it.



DUCKIES!



Jack approves, I think.

 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #2
*bangs head against wall* This should have been in 'Homes'. Whoopsie.
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #4
Me too. Duckies EVERYWHERE.

I'll maybe put in their other hammies, but hey, they've got duckie hammies, how lucky can the ratties get? :lol:
 

·
Registered
Joined
·
67 Posts
what a good idea - never thought of putting fleecy on the shelves - oh and the ducks look FAB!!! :)
 

·
Registered
Joined
·
798 Posts
lol 10 bucks says those duckies are gonna smell so bad by the time you clean their cage that you wont love duckies no more!!!!! Before Piggle and Lulu I had Ralph and Dorris, (named after my grandparents... my mom flipped) well Dorris was missexed at the pet store and she had babies she brought them into my dresser one day and omg i needed a whole new wardrobe, between them chewing my clothes and between the smell, i was so mad!
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #7
Nah, my four oldest boys are almost completely litter box trained and the twins are about 50%.

Except for the occasional misstep the fabric rarely smells too bad when it comes out on cleaning day. :)
 

·
Registered
Joined
·
443 Posts
LOVE the duckies! Your cage is so coordinated! 8)
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #10
Sonoma said:
LOVE the duckies! Your cage is so coordinated! 8)
Aw, thanks! I bought 2 yards of fleece on sale (was about 5 bucks after tax), cut the two big pieces out and then the shelves and then though, heck, why not hammies too?

So now it allll matches.

Wouldn't want one level to get jealous of the other level, after all. :D
 

·
Registered
Joined
·
162 Posts
Hey! I saw that today when I was in JoAnns looking at the discount fleece! I got some cool blue fleece, that is like light and dark and aqua tie died, and I got the black and while skulls, so that when one set is in the wash, the other set can be in the cage!

Emy
 

·
Registered
Joined
·
941 Posts
I am going to JoAnns In a Few Days With My mom and sister and I WILL be Looking in the Discount Section for Fleeces.
 

·
Registered
Joined
·
162 Posts
Matt - I think that the sale ends tomorrow, that is one of the reasons I went today! Either that or it ends on Sat. So, you had better get your mom to go SOON! lol

Emy
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #15
Taru said:
Hey! I saw that today when I was in JoAnns looking at the discount fleece! I got some cool blue fleece, that is like light and dark and aqua tie died, and I got the black and while skulls, so that when one set is in the wash, the other set can be in the cage!

Emy
Hee. I got the black and white skulls too. I'll make those next, maybe.

The sale's through Saturday! :D
 

·
Registered
Joined
·
941 Posts
Matt said:
My sister said it ends saturday. We might even go tomorrow.
WAIT! Tomorrow is Saturday! I am so dumb! I need to go tell my mom!
.....I cant believe I forgot.

The Things we do for Rats! lol.
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #17
Today's Thursday, dear.
 

·
Registered
Joined
·
941 Posts
Forensic said:
Today's Thursday, dear.
Yeah i just found that out when I went jumping up and down in front of my mom Screaming.."OMG!, we need to go to the store tomorrow!" she thought i was an idiot
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Discussion Starter #19
Hey, unless I've got something going on I have no idea what day it is... I have class tomorrow, so today's Thursday. :lol:
 
1 - 20 of 43 Posts
Top